Seminar actualiteiten arbeidsrecht
De coronacrisis, de krappe arbeidsmarkt, maar ook de energiecrisis hebben onze arbeidsrelaties ingrijpend veranderd. Als werkgever wilt u dat de positie van uw werknemers goed geregeld is, maar u wilt ook uw onderneming beschermen. Zeker in deze onzekere periode.
Heeft u moeite met het (blijven) boeien en binden van uw medewerkers? Hoe gaat u om met werknemers met schulden, die daar zelfs ziek van (dreigen te) worden? Wordt u zelf geconfronteerd met bedrijfseconomische tegenslagen (een structurele omzetdaling of het niet volledig kunnen terugbetalen van NOW)? En wat kunt u in 2023 verwachten aan wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht?
Tijdens het actualiteiten seminar arbeidsrecht op donderdag 9 februari 2023 beantwoorden onze arbeidsrecht advocaten Richard Ouwerling en Lisa Kloot deze en andere vragen.
“Dit seminar mag u niet missen als u zich dagelijks bezig houdt met HR-zaken en arbeidsrechtelijke aangelegenheden. Zorg dat uw kennis actueel blijft en voorkom misslagen.”
Inschrijven
Wilt u aan het seminar deelnemen?
U kunt zich nu inschrijven middels onderstaande knop.
aanmelden
Programma
Het programma start op 9 februari a.s. om 15:30 uur en duurt tot 17:00 uur. Na afloop is er een aangeklede borrel. Deelname aan de sessie is kosteloos. U kunt vooraf vragen stellen per e-mail aan Richard Ouwerling (ouwerling@lvh-advocaten.nl), waarbij u kunt laten weten of deze plenair kunnen worden behandeld.
Waar?
Het seminar vind plaats op ons prachtige kantoor op de 27e verdieping van het:
World Port Center
Wilhelminakade 955
3072 AP Rotterdam
Na afloop van het seminar bent u op de hoogte van:
- Wet transparante en voorspelbare arbeidsvoorwaarden: de stand van zaken met betrekking tot studiekosten en nevenwerkzaamheden (gewijzigd per 1 augustus 2022);
- relevante arbeidsrechtelijke wetswijzigingen in 2022 en 2023;
- de mogelijkheden en verplichtingen voor hybride- en thuiswerken;
- wat kan ik doen voor werknemers met (mogelijke) schulden;
- reorganiseren of toch een alternatief?;
- tips & tricks HR voor 2023.